Menu
Your Cart
Обади се и попитай за цена и наличност.

Рекламации

РЕКЛАМАЦИИ
 Ако при получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с ТЪРГОВЕЦА или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.
 Потребителят има право да откаже да получи заявената от него за покупка стока при спазване на законовите изисквания от Закона за задълженията и договорите и Закона за защита на потребителите.
 В случай на фабричен дефект, установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на ТЪРГОВЕЦА и му се изпраща същия, а при липса на такъв - равностоен на закупения продукт. Замяната се съгласува с клиента, а при несъгласие за замяна на клиента се възстановява заплатената сума не по-късно от 30 дни, считано от датата на рекламацията. В този случай транспортните разходи са за сметка на ТЪРГОВЕЦА.
Политика за бисквитките
Ние използваме бисквитки, за да можем да ви предложим най-добрата услуга. Когато използвате уебсайта ни, вие се съгласявате с използването на бисквитки.